Niewielkich rozmiarów czekoladki reklamowe, zapakowane każda w osobny papierek. Prostokątny kształt w wgłębieniem pośrodku. Takie produkty z pewnością będą miłym prezentem dla każdego z naszych klientów, których chcemy obdarować za lojalność lub podziękować za dokonane zakupu. Opiszemy wam dokładnie, w jaki sposób powstają czekoladki reklamowe i jaką drogę muszą przejść, aby mogli państwo się nimi cieszyć. Początkowy etap to złożenie zamówienia przez klienta. Musi on określić, jakiego rodzaju czekoladkami jest zainteresowany. Wybrać model, ilość i formę zapłaty oraz termin realizacji. Złożenie zamówienia może przybierać różną formę, w zależności od firmy, z którą zamierzamy współpracować. Wiele z nich posiada własne formularze zamówienia, pozwalające na szybkie zamówienie czekoladek lub cukierków. Kiedy zamówienie zostanie złożone, można przystąpić do projektowania opakowania, w które cukierki reklamowe zostaną zapakowane. Opakowania mają zazwyczaj taki sam kształt i wielkość i wykonywane są ze specjalnie powlekanego papieru, wykorzystywanego do celów spożywczych. Jeżeli nie potrafimy stworzyć takiego projektu sami, wykonają to za nas graficy firmy, produkującej cukierki reklamowe.

Po zatwierdzeniu projektu, przychodzi moment na rozpoczęcie produkcji. Jest to zadanie trudne i skomplikowane, wymagające doświadczenia i właściwie skonfigurowanej linii produkcyjnej. W ciągu jednej doby, firmy mogą wyprodukować cukierki reklamowe w ilościach przekraczających nawet kilka tysięcy sztuk. Jednak nie wszystkie one muszą trafić do klientów. Cukierki reklamowe są produktami, mającymi określony termin przydatności do spożycia. Oznacza to, że musimy zapewnić im szybki „zbyt”. Wielu producentów oferujących krówki reklamowe, umożliwia ich zamówienie w partiach. Jest to ukłon w stronę klientów. W toku indywidualnych rozmów klient i wykonawca określa, jaką ilością słodyczy jest zainteresowany i jakiej wielkości partie może zaproponować. Każda partia cukierków jest najczęściej osobno płatna.